Sales Manager: nowoczesne zarządzanie sprzedażą z elementami e-commerce

Gość


Nasze ośrodki


Sales Manager: nowoczesne zarządzanie sprzedażą z elementami e-commerce

I stopień /studia licencjackie/

Praca po studiach

•   Zostaniesz przygotowany do podjęcia pracy m.in. na następujących stanowiskach: przedstawiciel handlowy, specjalista ds. sprzedaży, dyrektor ds. sprzedaży, doradca klienta strategicznego (key account manager), menedżer sprzedaży, specjalista ds. merchandisingu i promocji sprzedaży, handlowiec ds. kontaktów z klientami organizacyjnymi / indywidualnymi, specjalista ds. sprzedaży internetowej / e-commerce. Będziesz również posiadał odpowiednie umiejętności, by prowadzić własną działalność gospodarczą ze sprzedażą online.

•   Będziesz mógł pracować na stanowiskach odpowiedzialnych za nadzór i koordynowanie dystrybucji produktów lub usług w Internecie, odpowiadać za sprzedaż (kierowaną zarówno do konsumentów, jak i do firm), organizować szkolenia z zakresu handlu internetowego czy udzielać wsparcia technicznego klientom.

Czego się nauczysz?

•    Poznasz nowoczesne metody sprzedaży, aktualne przepisy prawne, finansowe, psychologię zachowań konsumentów oraz zasady profesjonalnej prezentacji i promocji oferowanych produktów.

•    Nauczysz się odpowiedzialności za maksymalizację sprzedaży poprzez opracowywanie strategii sprzedażowej, dbałość o jej realizację i sprawowanie nadzoru nad podległym zespołem pracowników.

•    Opanujesz umiejętności związane ze zdobywaniem klientów, negocjacjami i prowadzeniem rozmów handlowych. Dowiesz się, jak budować trwałe relacje z klientami i analizować wyniki sprzedaży. Zgłębisz tajniki zarządzania działem sprzedaży w przedsiębiorstwie.

•    Zdobędziesz wiedzę na temat szybko rosnącego rynku handlu online, który jest szansą nie tylko dla firm specjalizujących się w sprzedaży internetowej, ale również dla osób szukających swojego miejsca na rynku pracy.

•    Będziesz potrafił badać potrzeby nabywców, planować, organizować i kontrolować procesy sprzedażowe.

•    Dowiesz się, jak w praktyce pozyskać klientów i dystrybutorów, budować i utrzymywać z nimi trwałe relacje oraz prowadzić skuteczne negocjacje.

•    Ponadto gruntownie zgłębisz wiedzę dotyczącą Zarządzania, niezbędną do pracy zawodowej związanej z funkcjonowaniem firm na rynku:
-  Program studiów obejmuje zajęcia z nauki o organizacji i zarządzaniu, finansów, sprzedaży, marketingu, psychologii oraz prawa.
-  Nauczysz się m.in. tworzyć biznesplan oraz poznasz techniki planowania kariery zawodowej, motywacji, komunikacji i zarządzania zespołem.

>> Zobacz pełen opis specjalności i sylwetkę Absolwenta

Atuty

•    Wykładowcy – praktycy

Zajęcia na uczelni prowadzą nie tylko wybitni naukowcy, ale przede wszystkim praktycy pracujący na co dzień zawodowo:
-  menedżerowie (ds. marketingu, logistyki, zarządzania potencjałem społecznym, zarządzania jakością, wykorzystania systemów informatycznych w procesach zarządzania, zarządzania finansami oraz rachunkowości),
-  eksperci na rynku inwestycji
-  specjaliści ds. finansów, rachunkowości,
-  eksperci ds. projektów współfinansowanych z funduszy unijnych i inni.

•    Studia o profilu PRAKTYCZNYM

-  Duża liczba praktycznych ćwiczeń, symulacji decyzyjnych, dyskusji.
-  Ponad połowa przedmiotów przewidzianych w programie studiów ma charakter praktyczny, ukierunkowany na wyrabianie wśród studentów praktycznych umiejętności wykorzystywanych w codziennej pracy zawodowej.

•    Zajęcia w soboty - niedziele / Zjazdy 2 razy w miesiącu

-  Niestacjonarny tryb studiów pozwala na łączenie studiów z pracą.
-  Praktyczny charakter studiów umożliwia zastosowanie zdobytej wiedzy w codziennej pracy zawodowej.


•    Wysokie stypendia - nawet 1900 PLN/mies!