Sales Manager: nowoczesne zarządzanie sprzedażą z elementami e-commerce

Gość


Nasze ośrodki


Sales Manager: nowoczesne zarządzanie sprzedażą z elementami e-commerce

II stopień /studia magisterskie/

Opis specjalności

Wybierając tę specjalność Student będzie potrafił skutecznie stosować nowoczesne rozwiązania oraz techniki sprzedażowe w pracy zawodowej, pogłębi aktualne przepisy prawne oraz finansowe. Uzupełni wiedzę na temat psychologii zachowań konsumentów oraz profesjonalnych prezentacji i promocji oferowanych produktów. Nauczy się odpowiedzialności za maksymalizację sprzedaży poprzez opracowywanie strategii sprzedażowej, dbałość o jej realizację i sprawowanie nadzoru nad podległym zespołem pracowników. Opanuje umiejętności związane ze zdobywaniem klientów, negocjacjami i prowadzeniem rozmów handlowych. Student nauczy się jak przenieść sprzedaż na płaszczyznę Internetu (jak się do tego zabrać, na co zwrócić uwagę), dowie się jak się technicznie przygotować i na co zwrócić uwagę przy wyborze sklepu online. Pozna technikę dywersyfikacji sprzedaży poprzez wybór porównywarek cenowych, marketplaców i portali aukcyjnych. Student tej specjalności nauczy się poruszać w cyfrowym świecie, odnajdzie się w międzynarodowym środowisku, nabędzie umiejętności komunikacyjne i analityczne, będzie umiał zarządzać treściami na stronie sklepu internetowego.

Sylwetka absolwenta

Absolwent kierunku Zarządzanie specjalności nowoczesne zarządzanie sprzedażą z elementami e-commerce posiada kompetencje związane z badaniem potrzeb nabywców, planowaniem, organizowaniem i kontrolą procesu sprzedażowego. Wie także jak w praktyce pozyskać klientów
i dystrybutorów oraz budować i utrzymywać z nimi relacje i prowadzić skuteczne negocjacje.
Absolwent specjalności nowoczesne zarządzanie sprzedażą z elementami e-commerce potrafi odnajdywać się w procesach zachodzących w sklepie online, wie jakie są działania wspierające sprzedaż online (marketing online), jak tworzyć reklamy w Google i na Facebooku, by dotrzeć z ofertą do klientów lokalnych i krajowych. Potrafi poszukać  nowych klientów w Internecie.
Absolwenci specjalności nowoczesne zarządzanie sprzedażą z elementami e-commerce są przygotowani do podjęcia pracy m.in. na następujących stanowiskach: przedstawiciel handlowy, specjalista ds. sprzedaży, dyrektor ds. sprzedaży, doradca klienta strategicznego (key account manager), menedżer sprzedaży, specjalista ds. merchandisingu i promocji sprzedaży, handlowiec ds. kontaktów z klientami organizacyjnymi, handlowiec ds. kontaktów z klientami indywidualnymi. Może też prowadzić działalność gospodarczą ze sprzedażą online.

Atuty

•    Wykładowcy – praktycy

Zajęcia na uczelni prowadzą nie tylko wybitni naukowcy, ale przede wszystkim praktycy pracujący na co dzień zawodowo:
-  menedżerowie (ds. marketingu, logistyki, zarządzania potencjałem społecznym, zarządzania jakością, wykorzystania systemów informatycznych w procesach zarządzania, zarządzania finansami oraz rachunkowości),
-  eksperci na rynku inwestycji
-  specjaliści ds. finansów, rachunkowości,
-  eksperci ds. projektów współfinansowanych z funduszy unijnych i inni.

•    Studia o profilu PRAKTYCZNYM

-  Duża liczba praktycznych ćwiczeń, symulacji decyzyjnych, dyskusji.
-  Ponad połowa przedmiotów przewidzianych w programie studiów ma charakter praktyczny, ukierunkowany na wyrabianie wśród studentów praktycznych umiejętności wykorzystywanych w codziennej pracy zawodowej.

•    Zajęcia w soboty - niedziele / Zjazdy 2 razy w miesiącu

-  Niestacjonarny tryb studiów pozwala na łączenie studiów z pracą.
-  Praktyczny charakter studiów umożliwia zastosowanie zdobytej wiedzy w codziennej pracy zawodowej.


•    Wysokie stypendia - nawet 1900 PLN/mies!